मधेसको सामुदायिक शिक्षामा नजरअन्दाज

Summary

मधेसको सामुदायिक विद्यालयहरूमा शिक्षाको अवस्था चिन्ताजनक छ जसले यहाँका गरिब र सीमांतकृत समुदायका बालबालिकाको भविष्य प्रभावित गरेको छ। शिक्षक अभाव, राजनीतिक उदासीनता, र गुणस्तरहीन शिक्षण पद्धतिले शिक्षाको गुणस्तरमा ठूलो प्रभाव पारेको छ।

Key Points
  • मधेस प्रदेशमा सामुदायिक विद्यालयहरूको शैक्षिक अवस्था कमजोर र चिन्ताजनक छ।
  • मधेसमा साक्षरता दर राष्ट्रिय औसतभन्दा कम छ, विशेष गरी महिलामा ५४ प्रतिशत सीमित छ।
  • शिक्षक अभावका कारण एक शिक्षकले ५० विद्यार्थीको सट्टा औसतमा १७० विद्यार्थी पढाउनु परेको छ।
  • मधेसको शिक्षामा राजनीति हावी हुनुले गुणस्तरीय शिक्षा प्रदान गर्न कठिनाइ भएको छ।
Article image