डिश होमले ल्यायो एआई ‘खुशी’

Summary

डिश होमले नेपाली भाषामा सेवा दिने नयाँ एआई प्रणाली 'खुशी' सार्वजनिक गरेको छ जसले ग्राहक सेवा प्रभावकारी बनाउने विश्वास गरिएको छ।

Key Points
  • डिश होमले नेपाली भाषामा जवाफ दिने एआई 'खुशी' बजारमा ल्याएको छ।
  • खुशीले मान्छेको आवाज जस्तै संवाद गरी ग्राहक सेवा केन्द्रलाई प्रतिक्रिया, गुनासो तथा सुझाव पुर्याउँछ।
  • एआईले ग्राहकको भावनात्मक प्रतिक्रियाको विश्लेषण गरी प्रतिवेदन तयार पार्ने क्षमतासमेत राख्छ।
  • डिश मिडिया नेटवर्कले डिजिटल सेवाका साथै २५० भन्दा बढी साझेदार व्यवसायमा छुट सुविधा पनि दिएको छ।
Article image