गृहमा जेनजी हेल्पडेस्क: घाइतेका गुनासादेखि सहकारी पीडितका दुःखसम्म

Summary

गृह मन्त्रालयले स्थापना गरेको जेनजी हेल्पडेस्कले जेनजी आन्दोलनका घाइते र सहकारी पीडितका समस्या सुन्न र समाधान गर्ने काम गर्दैछ।

Key Points
  • जेनजी हेल्पडेस्क असोज ७ गते गृह मन्त्रालयमा स्थापना भएको हो।
  • हेल्पडेस्कमा हालसम्म १२४ वटा गुनासा रेकर्ड भएका छन्, जसमा ८३ वटा जेनजी सम्बन्धित छन्।
  • हेल्पडेस्कमा जेनजी पीडित र अन्य सिमान्तकृत समुदायका समस्या सुन्ने र समाधान गर्ने प्रयास हुन्छ।
  • गृह मन्त्रालयका सहसचिव आनन्द काफ्लेका अनुसार शान्ति सुरक्षामा चुनौती भएपछि हेल्पडेस्क स्थापना गरिएको हो।
Article image