‘कर्णाली प्रदेश अस्पतालका कर्मचारीले सेवाग्राहीप्रतिको व्यवहार सुधार गर्नुपर्ने’

Summary

कर्णाली प्रदेश अस्पतालमा कर्मचारीहरूको व्यवहारमा आएका समस्या सुधार गर्न अस्पतालका निर्देशक र जेनजी समूहबीच पाँच बुँदे सहमति भएको छ।

Key Points
  • कर्णाली प्रदेश अस्पतालका कर्मचारीले सेवाग्राहीप्रति रुखो व्यवहार गरेको गुनासो आएका छन्।
  • जेनजी समूह र अस्पताल निर्देशक डा. गणेश थापाले कर्मचारी व्यवहार सुधार गर्ने पाँच बुँदे सम्झौता गरेका छन्।
  • इमर्जेन्सी सेवा सहज बनाउने र कागजी प्रक्रिया सरल पार्ने सहमति गरिएको छ।
  • अस्पतालका शौचालय सफा राख्ने र पार्किङ समस्याको १५ दिनभित्र समाधान गर्ने योजना छ।
Article image