ग्राहकसँग व्यक्तिगत गोप्य विवरण मागिएको छैन- राष्ट्रिय वाणिज्य बैंक
Summary
राष्ट्रिय वाणिज्य बैंकले ग्राहकसँग व्यक्तिगत गोप्य विवरण मागिएको छैन भनी अनधिकृत ठगी प्रवन्ध सम्बन्धमा सचेत गराएको छ।
Key Points
- राष्ट्रिय वाणिज्य बैंकले अनधिकृत ठगीजन्य फोन कलहरूमा ग्राहकलाई एटिएम पिन, मोबाइल बैंकिङ वा ई-बैंकिङका ओटिपि, पासवर्ड मागिएको छैन् भनी स्पष्ट पारेको छ।
- बैंकले ग्राहकलाई ठगीका लागि झुटा अफर र आर्थिक लाभको बहानामा व्यक्तिगत जानकारी नदिन आग्रह गरेको छ।
- उपकार्यकारी अधिकृत पवन रेग्मीले अनधिकृत फोन, इमेल तथा सामाजिक सञ्जाल सन्देशहरूमा विश्वास नगर्न अनुरोध गरेका छन्।
- बैंकले आफ्नो आधिकारिक प्रतिनिधिहरूले कहिल्यै फोनमार्फत व्यक्तिगत गोप्य विवरण माग्दैनन् भनी स्पष्ट पारेको छ।
Other Coverage of This Story
ग्राहकसँग व्यक्तिगत गोप्य विवरण मागिएको छैन : राष्ट्रिय वाणिज्य बैंक
nepalnews.comराष्ट्रिय वाणिज्य बैंकले अनधिकृत व्यक्तिहरूले ग्राहकसित व्यक्तिगत गोप्य विवरण माग्ने ठगीको विरोध गर्दै यस्तो फोन वा सन्देशमा विश्वास नगर्न आग्रह …
Oct 09, 2025 09:50ग्राहकसँग व्यक्तिगत गोप्य विवरण मागिएको छैन - राष्ट्रिय वाणिज्य बैंक
arthasansar.comराष्ट्रिय वाणिज्य बैंकले अनधिकृत व्यक्तिहरूले बैंकको नाममा ग्राहकहरूको व्यक्तिगत विवरण माग गरी ठगी गर्ने गरेको जानकारी दिँदै यस्तो प्रयासप्रति चेतावनी …
Oct 09, 2025 09:01