ग्राहकसँग व्यक्तिगत गोप्य विवरण मागिएको छैन- राष्ट्रिय वाणिज्य बैंक

Summary

राष्ट्रिय वाणिज्य बैंकले ग्राहकसँग व्यक्तिगत गोप्य विवरण मागिएको छैन भनी अनधिकृत ठगी प्रवन्ध सम्बन्धमा सचेत गराएको छ।

Key Points
  • राष्ट्रिय वाणिज्य बैंकले अनधिकृत ठगीजन्य फोन कलहरूमा ग्राहकलाई एटिएम पिन, मोबाइल बैंकिङ वा ई-बैंकिङका ओटिपि, पासवर्ड मागिएको छैन् भनी स्पष्ट पारेको छ।
  • बैंकले ग्राहकलाई ठगीका लागि झुटा अफर र आर्थिक लाभको बहानामा व्यक्तिगत जानकारी नदिन आग्रह गरेको छ।
  • उपकार्यकारी अधिकृत पवन रेग्मीले अनधिकृत फोन, इमेल तथा सामाजिक सञ्जाल सन्देशहरूमा विश्वास नगर्न अनुरोध गरेका छन्।
  • बैंकले आफ्नो आधिकारिक प्रतिनिधिहरूले कहिल्यै फोनमार्फत व्यक्तिगत गोप्य विवरण माग्दैनन् भनी स्पष्ट पारेको छ।
Article image