ग्राहकसँग व्यक्तिगत गोप्य विवरण मागिएको छैन : राष्ट्रिय वाणिज्य बैंक

Summary

राष्ट्रिय वाणिज्य बैंकले अनधिकृत व्यक्तिहरूले ग्राहकसित व्यक्तिगत गोप्य विवरण माग्ने ठगीको विरोध गर्दै यस्तो फोन वा सन्देशमा विश्वास नगर्न आग्रह गरेको छ।

Key Points
  • राष्ट्रिय वाणिज्य बैंकले केही अनधिकृत व्यक्तिले बैंकको नाममा फोन गरी ठगी गरिरहेको सूचना प्राप्त गरेको छ।
  • त्यस्ता व्यक्तिले ग्राहकसँग व्यक्तिगत विवरण, एटिएम पिन, मोबाइल बैंकिङ र ई–बैंकिङसम्बन्धी गोप्य जानकारी माग्ने प्रयास गर्दै छन्।
  • बैंकका अधिकृतहरूले कहिल्यै यस्तो जानकारी फोन, इमेल वा सामाजिक सञ्जालमार्फत् मागेको छैन।
  • ग्राहकहरूले अनधिकृत फोन, इमेल वा सन्देशमा विश्वास नगर्न बैंकले अनुरोध गरेको छ।
Article image