चियामाडौँ

Summary

काठमाडौं र अन्य नेपाली शहरमा बढ्दै गरेका नयाँ चियाघरहरू जहाँ ग्राहकहरू विभिन्न स्वादका चिया पिएका छन् साथै युवा वर्गका लागि रोजगारी र सामाजिक अन्तरक्रियाको थलो बन्न थालेका छन्।

Key Points
  • नेपालमा चियाको व्यापार र संस्कृति समयसँगै विकास हुँदै आएको छ।
  • काठमाडौं लगायत विभिन्न शहरहरूमा नयाँ र पुराना चियाघरहरूले शाखा विस्तार गर्दा ग्राहकको संख्या बढ्दो छ।
  • चियाघरहरू युवाहरूको सामाजिक भेटघाट र अन्तरक्रियात्मक थलोका रूपमा विकसित भएका छन्।
  • चिया व्यवसाय युवा वर्गका लागि रोजगारी र स्टार्टअपको महत्वपूर्ण विकल्प बनेको छ।
Article image