खेतबारीदेखि बजारसम्मः किसानको पसिनालाई ब्रान्डमा बदल्ने ‘पहाडी’

Summary

पाँच साथीहरूले शुरू गरेको 'पहाडी'ले किसानबाट उत्पादित वस्तुहरूलाई उचित मूल्य दिएर गुणस्तरीय ब्रान्डमा परिणत गर्दै नेपाल तथा विदेशी बजारमा पुर्‍याउँदैछ।

Key Points
  • 'पहाडी' ब्रान्डले किसान उत्पादन वस्तुहरूलाई उपभोक्तासम्म गुणस्तरीय प्याकेजिङ र उचित मूल्यसहित पुर्‍याउने काम गर्दैछ।
  • संस्थापक प्रशान्त घिमिरे र उनका चार साथीहरूले विगत दुई वर्षदेखि कृषि उत्पादनलाई ब्रान्डिङ गर्दै विश्व बजारमा लैजाने लक्ष्य राखेका छन्।
  • पहाडीले स्थानीय उत्पादन जस्तै जेठो बुढो चामल संरक्षण गर्न किसानसँग सहकार्य गरी उचित मूल्य दिएको छ।
  • भाटभटेनी सुपरमार्केटसँगको सहकार्यले पहाडीका उत्पादनहरू देशभरिको बजारमा पहुँचाउन मद्दत पुर्‍याएको छ।
Article image