खेतबारीदेखि बजारसम्मः किसानको पसिनालाई ब्रान्डमा बदल्ने ‘पहाडी’
Summary
पाँच साथीहरूले शुरू गरेको 'पहाडी'ले किसानबाट उत्पादित वस्तुहरूलाई उचित मूल्य दिएर गुणस्तरीय ब्रान्डमा परिणत गर्दै नेपाल तथा विदेशी बजारमा पुर्याउँदैछ।
Key Points
- 'पहाडी' ब्रान्डले किसान उत्पादन वस्तुहरूलाई उपभोक्तासम्म गुणस्तरीय प्याकेजिङ र उचित मूल्यसहित पुर्याउने काम गर्दैछ।
- संस्थापक प्रशान्त घिमिरे र उनका चार साथीहरूले विगत दुई वर्षदेखि कृषि उत्पादनलाई ब्रान्डिङ गर्दै विश्व बजारमा लैजाने लक्ष्य राखेका छन्।
- पहाडीले स्थानीय उत्पादन जस्तै जेठो बुढो चामल संरक्षण गर्न किसानसँग सहकार्य गरी उचित मूल्य दिएको छ।
- भाटभटेनी सुपरमार्केटसँगको सहकार्यले पहाडीका उत्पादनहरू देशभरिको बजारमा पहुँचाउन मद्दत पुर्याएको छ।