कंक्रिट सडकः पूर्वाधारमा दीर्घकालीन समाधानको खोजी
Summary
नेपाल सरकारले सडक पूर्वाधारमा दीगो समाधानको लागि आर्थिक वर्ष २०८२/८३देखि वार्षिक ५० किलोमिटर कंक्रिट सडक निर्माण सुरु गर्ने योजना ल्याएको छ। कंक्रिट सडकले टिकाउपन बढाउने विश्वास गरिन्छ जबकि कालोपत्रे सडकले मर्मत खर्च धेरै हुन्छ।
Key Points
- नेपालमा कालोपत्रे सडक निर्माण प्रचलित छ, तर सरकार कंक्रिट सडकलाई प्राथमिकता दिंदै छ।
- सडक विभागअन्तर्गत १५ हजार किलोमिटर राष्ट्रिय राजमार्ग छ, जसमध्ये ८ हजार किलोमिटर कालोपत्रे भइसकेको छ।
- कंक्रिट सडकले कम मर्मत खर्च र इन्धन खपत घटाउने फाइदा छ, तर निर्माण लागत तीन गुणासम्म बढी पर्छ।
- कंक्रिट सडक निर्माणले स्वदेशी कच्चा पदार्थको खपत बढाउने र बिटुमिन आयात घटाउने अपेक्षा गरिएको छ।
