रणनीतिक रुपमा नाइमा र नाडामा सहभागी बिवाइडीलाई दोहोरो फाइदा, २४ सय गाडी बुकिङ
Summary
२०८२ सालमा नेपालमा अटो उद्योग दुई अलग शोमा विभाजित भए तापनि बिवाइडीले दुवैमा सहभागिता जनाएर २४०० बढी गाडी बुकिङ गरेको छ।
Key Points
- नेपालमा वर्षात् मौसम साउन-भदौलाई सामान्यतया अटो व्यवसायका लागि ‘लो सिजन’ मानिन्छ।
- २०८२ सालमा दुई प्रमुख अटो शो नाइमा मोबिलिटी एक्स्पो र नाडा अटो शो भएका थिए।
- बिवाइडी नेपालले दुवै शोमा सहभागी भएर रणनीतिक रूपमा ठूलो फाइदा उठायो।
- दुवै शोबाट कुल २४०० गाडी बुकिङ भएको छ, जुन यस अटो बजारकै सबैभन्दा ठूलो सफलता हो।
