कोटेश्वरमा फ्लाइओभर र सुरुङमार्गबारे मेरा २१ बुँदा

Summary

कोटेश्वर इन्टरसेक्सनमा फ्लाइओभर र सुरुङमार्गको निर्माणले ट्राफिक जाम कम हुने अपेक्षा राखिएको छ। जापान सरकारले ३० अर्ब ऋण दिनेछ र नेपालले बाँकी लगानी गर्नेछ। निर्माणपछि सडकको क्षमता बढ्नेछ भने सार्वजनिक यातायात सुधारको आवश्यकतामा जोड दिइएको छ।

Key Points
  • कोटेश्वर इन्टरसेक्सन काठमाडौँको सबैभन्दा बढी जाम हुने चोक हो।
  • जापान सरकारले फ्लाइओभर र सुरुङमार्ग बनाउन ३० अर्ब ऋण दिनेछ।
  • निर्माणपछि सडक क्षमता बढ्ने र जाम कम हुने अपेक्षा छ।
  • सार्वजनिक यातायात सुधार नगरेमा पूर्वाधार विकासको प्रभाव सीमित हुने खतरा छ।
Article image