सामान्य प्रशासन मन्त्रालयमा ‘गुनासो व्यवस्थापन केन्द्र’

Summary

संघीय मामिला तथा सामान्य प्रशासन मन्त्रालयले नागरिकको गुनासो सुन्न र समाधान गर्न गुनासो व्यवस्थापन केन्द्र सञ्चालनमा ल्याएको छ, जसले तत्काल प्रतिक्रिया दिने र प्रक्रियागत ढिलाइ हटाउने काम गर्छ।

Key Points
  • संघीय मामिला तथा सामान्य प्रशासन मन्त्रालयले गुनासो व्यवस्थापन केन्द्र सञ्चालनमा ल्याएको छ।
  • यो केन्द्रले नागरिकका गुनासाको सुनुवाइ र समाधान गर्ने काम गर्छ।
  • गुनासो व्यवस्थापन केन्द्र सेवाग्राहीलाई तत्काल प्रतिक्रिया दिने र प्रक्रियागत ढिलाइ हटाउने उद्देश्यले स्थापना गरिएको हो।
  • केन्द्रमा उपसचिवको नेतृत्वमा कर्मचारीले गुनासाहरुको सङ्कलन, वर्गीकरण र सम्बोधन गर्ने व्यवस्था छ।
Article image