सेवाग्राहीको गुनासो व्यवस्थापन गर्न मन्त्रालयमा छुट्टै केन्द्र स्थापना

Summary

सङ्घीय मामिला तथा सामान्य प्रशासन मन्त्रालयले सेवा सम्बन्धी गुनासो व्यवस्थापन गर्न गुनासो व्यवस्थापन केन्द्र स्थापना गरेको छ जसले सेवाग्राहीलाई तत्काल प्रतिक्रिया दिनेछ।

Key Points
  • सङ्घीय मामिला तथा सामान्य प्रशासन मन्त्रालयले गुनासो व्यवस्थापन केन्द्र सञ्चालनमा ल्याएको छ।
  • गुनासो व्यवस्थापन केन्द्रले सेवाग्राहीका गुनासो सुन्न र समाधान गर्ने जिम्मेवारी पाएको छ।
  • गुनासो व्यवस्थापन केन्द्र उपसचिव भुपेन्द्र सापकोटाको संयोजकत्वमा काम गर्नेछ।
  • गुनासाहरूको समाधानका लागि शाखा र महाशाखा प्रमुखहरूले निर्दिष्ट समयभित्र प्रक्रिया पुरा गर्ने व्यवस्था गरिएको छ।
Article image